Ocak 26, 2012

Zargana - Hakan Günday


Dili: Türkçe

Zıp diye bitiriverdim ben bu kitabı böyle ağzım beş karış açık. Daha önce AZ kitabını okumuştum Hakan Günday'ın. O zaman okuyucuyu dövdü kitap gibi deyimler kullanmıştım ama arkadaş neymiş bu Zargana böyle ya! Hani Bukowski falan, nası kafası var herkes anlam veremez. Hakan Günday üçe beşe sekize katladı o hastalıklı sapkın hikayeleri! Hastalıklı ve sapkın kelimelerini kullandım ama lütfen negatif bi yaklaşım olduğu sanılmasın. Hayran olduğum gerçeği bi cepte dursun da, diğerine de hayata dair somut-soyut bir çok gerçekliğin yansıtılmasını koyalım.

İzninizle bu sefer alıntı koymuyorum. Şok vaziyette resmen kitabın başında nefesimi tuttum; kitap boyunca morardım-yeşerdim-kızardım ve kitap bitince de tuttuğum nefesi en yüksek perdeden sesler çıkararak bıraktım. Beğendiğim kısımları işaretleme fırsatım olmadı.

Kitabın hikayesini de burada özetleyemeyeceğim çünkü hakikaten inanılmaz zor. Yazarın kendisinin de böyle bir işe giriştiğini sanmıyorum zaten..

Lütfen okuyun bi zahmet! Vay anasını yaa...

1 yorum:

  1. Oturduğum koltukta rahat bir konum bulamadan okuyabildim Zargana'yı. Ve evet vay anasını...:)
    http://flzpink.blogspot.com/2012/02/zargana.html

    YanıtlaSil