Ocak 05, 2013

En Uzak Sahil - Ursula K. Le Guin


Dili: Türkçe


Geldik Yerdeniz serisinin 3. kitabına. Bu kitapta da Lebannen karakteriyle tanışıyoruz. Genel olarak Ged ve Lebannen'in batıdan da batıya gittikleri bölüm. Aslında üçleme olarak tasarlanmış bu serinin son kitabı olması gerekirmiş ama sonraki yıllarda 4 ve 5 de yazılmış. Bunu niye söylüyorum? Çünkü muhteşem bir son bekliyor insan. Muhteşem son var elbet ancak hikaye kurgusu o kadar dolu değil. Bu kötü bir şey mi? Hayır çünkü her ne kadar olaylar önceki kitaplara göre durağan da olsa, çok çok güzel bir işleme ve anlatım var. Ejderhalar açısından ben çok beğendim bunu da. Hemen bir sonraki kitaba geçtim!

Bu seride uzun uzun yazmadığımı fark ettim; negatif algılanmasın. Hemen heyecanla bir sonraki kitaba geçtiğimdendir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder